Two Point Museum-menu
Items:Spelconcepten:Speeltips: | |
Water Treatment Tunnel
"Het was, voor de verandering, een kwestie van Gezond Verstand toen Bungle besloot om het Waterbehandelingscentrum van de inrichting af te sluiten van de mogelijke besmetting door zijn vele laboratoria, om een ramp te vermijden. Helaas, als er een ramp gebeurt (zoals nu), maakt het dat het Centrum moeilijk bereikbaar wordt..." - Spelbeschrijving
Kaart: Bungle Burrows
Vrijspelen door: beschikbaar vanaf Bungle Wasteland, Hoofdstuk 5
Team:
- 1 Science Expert met Niveau 5 of hoger en 1 Survival Skills-promotie
- 1 Assistent met Niveau 5 of hoger
- 1 Robo Janitor
- 1 Robo Security Guard
Standaardduur: 10 dagen
Standaardkost: 1 500
Mogelijke Events:
- Sludged: ziekte (Pear Poisoning - vermindert Toiletcomfort)
vermijden door: gecombineerd Niveau 10
- Rockslide: verwonding (Broken Face - 25 % minder Geluk)
vermijden door: gecombineerd Niveau 15
- Lost in Labs: Expeditie verloopt 5 dagen trager
vermijden door: XP-dition Journal
- Antisocial Intelligence: MIA
vermijden door: 2 Survival Skills-promoties
- Chemical Combustion: verwonding (Hurty Leg - loopt 50 % trager)
vermijden door: 1 Analysis-promotie
Deze Blokkade speelt mee in het campagneverhaal, en de Expeditie kent enkele Events die jouw Team flink parten kunnen spelen. De Ziekte en MIA-Events kunnen gelukkig geblokkeerd worden, net als beide Verwondingen. Zoals altijd zou het afstoppen van de MIA-Gebeurtenis je eerste zorg moeten zijn, gevolgd door de Ziekte.
| Kris' Speeltip: | De Expeditie is goedkoop en duurt maar even, waardoor er ook weinig Events kunnen plaatsvinden. Gelet op de aard van die Gebeurtenissen, is dat maar beter ook. Toch moet je zeker de Ziekte en de MIA-Gebeurtenissen proberen te blokkeren. Kwestie van onaangename verrassingen te vermijden. |
Terug naar de Kaarten-site
| |